• Товар не повинен бути в переліку товарів, які не підлягають обміну або поверненню.

• Товар не використовувався за призначенням і має такий же вигляд, як під час покупки. придбання товару.

• Є в наявності товарний чек.

Якщо у вас виникли нарікання щодо якості товару протягом гарантійного терміну, ви можете звернутися до менеджера нашого магазину. У разі виявлення виробничого дефекту або шлюбу, ми компенсуємо вам вартість поновлення заявлених виробником характеристик товару, за винятком тих випадків коли поломка виникла через порушення правил його використання. У випадках таких порушень відновлення чи ремонт товару виконується за рахунок покупця.

*Важливо відзначити. Будь-які взаємини продавця та покупця в інтернет-магазині регулюються Законом України “Про захист прав споживача”. З будь-яких питань щодо політики гарантій та якості ви можете звернутися до менеджерів нашого магазину будь-яким зручним для вас способом.